Sunday, February 15, 2009

Permulaan baru







Mungkin cerita ini buat org terluka....mana pernah cakap dgn tambahan2 yg menyakitkan hati&prasaan org..aku tulis utk diri sendiri,tp bro jack pndai2 menambah nama2 yg sensitif dlm blog nih..da ada org yg terluka..gila py org tua...dia..R....N...sori,xsempat pn nk adjust blog nih,syok sndiri jaa..!!hr nie br alter blk..jgn risau,jujur dlm erti kata setia itu masih ada...jgn bersangka buruk..aku mcm dlu jgk,lama dia diam,rupanya ada perkataan yg mengguris hati..aku cari di mana silap,hmm,patutlaa xjumpa..rupa2 nya,biarlah rahsia..apa derr,diam mner blh selesai masaalah,slalu i pesan kn....suka bt2 lupa..dah,jgn mcm nie..!!ada byk cerita yg ign dikongsi....abg jack,lu suda buat gua ssh,lu yg mula,lu msti habiskan....tapi,xpa,aku kn blh selesaikan segalanya...haha,lagi skali,aper derr dia nih...bwk diri rupanya...haaa.!!dah,ckp smp sini...xmau2...mcm cerita hindustan pn ada...

No comments:

Post a Comment