Friday, April 17, 2009

KU SANGKA MAY RUPANYA APRIL







Syukran!syukran!syukran!Jam Di dinding menunjukkan pukul 4p.m,Nana ckp kt aku,bee,i dah start contraction,fuhh,nasib baik aku xmemulakan perjalanan ke Kedah lg,dgn kadar pantas dan segera,Caldina di depan rumah,aku panaskan enjin,aku tau confident diri aku utk pemanduan ala Kimi Raikonnen,Haha.!aku terus menuju ke Az-Zahra Hospital,dari Putrajaya,hingga ke Bangi aku cuma ambil 5minit prjalanan,dlm hati terer jgk aku nih,Perasan!Smp di Az-Zahra,Doktor ckp,"En.Amer,ur wife da bkk 3cm",Dalam hati aku,owh my god,Tuhan punya kuasa,cuma menanti masa dan ketika yang sesuai,tepat jam 8mlm,Nana dimasukkan ke dalam Labour Room,aku berdebar tanpa henti,Kaum keluarga,sahabat handai,semuanya sudah smp di Hospital,terima kasih atas segala sokongan dari mereka.Salute habis!Tepat jam 3.30a.m,Doktor menyiapkan segala alat kelengkapan untuk mengeluarkan sesuatu di dlm perut yg sudah tersimpan selama 9bulan itu.Aku nk msk dlm Labour Room,Confident diri xtinggi,takut Dr kena ubat aku plak lepas tuh.Hee,tp aku gagahkan jugak,Bak kata org putih,"i know my limit",Selepas bertarung kurang lebih 8jam,A'dulillah,suara tangisan ala buluh perindu sudah kedengaran,mcm mimpi,Tepat jam 4.04a.m,15 April 2009,Darah jenis O,Berkulit merah ala2 tomato,dgn berat 3.45kg,Adam Ahmadinejad sudah melihat dunia.Aku Dah jadi seorang ayah,Ya allah,indahnya dunia,Dgn titisan air mata,aku azankan dia,aku mula sedar yang Adam Ahmadinejad ini berbinkan Khairil Muzamil..Terima kasih tuhan atas anugerah yg tidak ternilai ini.Aku bersyukur.!