Friday, January 09, 2009

penat




huh....penat gila..!br smp rumah,habis sudah job hr nie,mau amik towel,refresh my self,lps tue apa lg,dreaming2 lahh..everything going ok td.i wit my team,pian&our sifu mr.daniel zain,uda rehat dlu,dpt baby kn.. slamat mnyelesaikan tugas masing2 mnagkap moment2 indah milik sang kekasih td,kami,bila lg.??haha,.aku spt biasa,crik angle yg plg mnarik utk dibuat tatapan,cuba jgk utk lawan daniel zain,hmm,apakan daya nikon D3 dia lbh mnarik pehatian..hampeh lu bro..haha,tp apapn,client berpuas hati dgn kerja kami,esk smbg dgn kerja2 editing..next week storybook nk kena siap,xblh tangguh2 lg..penat..!tp yg terbaik ttp aku berikan..dia,masih lg membawa diri..aduhh..!apapn job dgn dia ttp yg paling aku nantikan..pian,nikon still da best wlaupun lu ckp canon best..gua xterpengaruh lngsung beb..haha,jgn kck ht..!selitkan ckit kerja2 kami td..bro lu py d3 mmg mngancam lah..pian,bagus!aku,apa lg,cari angle lahh..haha..chioww..

No comments:

Post a Comment