Friday, January 09, 2009

tangkap gambar


blk dari ofis td,aku singgah alamanda jap,sblm tue mcm biasalaa,lepak mamak kebangsaan bwh ofis tuh,maulana..teh o ais smbl isap 2-3 batang rkk..xabis dgn crita politik kuala trengganu,aku agak umno tumpas kali nie,pakatan rakyat mmg tgh berbisa,haha,mr.jack ada peperangan kt terengganu nih,biarlah rahsia.huhu..selesai sgala keja,mlm nie ada shoot wedding kt saujana impian plak,akad nikah reception,aku ditempah sbg photogrpher lg,rezeki kot,lpslaa nk buat duit tukar booster kreta..penat pn xpa,yg pnting masyukk sdikit..muda2 nie lah carik duit,mana tau esk rezeki da tua,blh ddk mekah buat amal ibadat plak..yg pnting smangat..terbinalah masjid satu lg dkt muka bumi nih..huhu,lunt,esk jgn lupa midvalley,aku tau hg msti baca blog nie py..tgi friday satu kali,ada brann kaa.?hee..mana tau org tgh byk duit nih..kalau mengadap bnda nih,smp lusa pn xabis,oklah,mau prepare brg2 sdikit,persiapan,mlm nie kn nk pg mnembak org nikah..harap2 berjalan lancar,dgr crita bapak pngantin mulut blh tahan,takut siap ajar angle mana nk amik nih..terrr...org dolu2..ada masa aku update gmbr pngantin kt cni..ok,ayuh org muda,kita bngun smbg kerja..chioww..!!

No comments:

Post a Comment