Thursday, January 08, 2009

terluka


Mungkin benar kata orang,sangkaan itu datang dari hati yg cukup sempit memikirkan kepentingan diri,indah itu bkn dibuat2,bhgia itu bkn dtg diundang,maafkan diri ini andai ada yg terluka dgn kata2 atau perbuatan yg kurang menyenangkan,aku hnya insan yg hina dan xsempurna di mata dia.cinta itu datang dan pergi walaupun tanpa dipaksa..aku kesal dgn cerita lama.Bkn lagak seperti hero yg inginkan kebebasan mutlak berkarya,cuma deringan khabar hati yg ikhlas dari dia,itu sudah cukup buat aku merasa bahagia.sibuk menguasai diri..penat tidak terkata dgn tugasan yg amat memeritkan saban tahun,tapi aku pasrah,mgkin dgn cara itu utk aku servive dalam lapangan yg cukup sempit ini.mungkin dia tidak sedar bertapa setia yg aku cuba tonjolkan dalam hidup ini.seperti biasa,aku bukan manusia biasa.blog lama aku tutup ats sbb2 tertentu,kerna takut ikut jejak langkah raja petra kot..huhu,aku kembali dgn blog yg baru ini,utk memberi sokongan pd sesiapa shj yg ign berkongsi kasih dan cerita.slmat tggl 2008,bangun 2009 dari lena yg ckp panjang.aku khairil Muzamil perkenalkan diri,amer panggilan biasa,hnya insan biasa yg menagih setitis kasih dalam dunia yg ckp luas ini.bkn biznez partner utk dia.xbenar sama sekali.beri perhatian yg sedikit utk aku sudah memadai.xpernah rimas dgn keadaan diri ini.cuba berubah mencari ketenangan yg lebih abadi.ckp smpai sini dlu,nnt ada cerita panjang,aku kongsi bersama..jgn rungsinglah,aku hnya ada dirumah,atas meja hitam smbl menekan butang utk menghasilkan blog yg baru ini..xkemana2 pn,xjgk curang diluar..skali lagi,jgn risau..!gmbr di atas hasil fotografi yg picisan mgkin di mata yg bijak menilai,hnya sekadar gmbr dgn nikon yg xseberapa utk tatapan bukti bhwa aku ke kedah mmg atas tugasan kerja..anak maksu aku ini sbg bukti yg aku kalau outstation ke kedah mmg tdo umh maksu aku jaa..xsempat nk ke siam pun..dun worry powerpuff..my dreaming..

1 comment:

  1. wah...bgus2 azam br ker bro? eloklh tue..nanti jadi 'daddy' yg baik ya..

    ReplyDelete